Tuesday, July 19, 2011

mul on kõva pere

Tuli idee suti oma perest rääkida, tsiteerin:
Hi Renar! Bredbyn is in northern Sweden.Yes it is a small village with lots of animals and nature.I go to school in bredbyn.But you will probably go in örnsköldsvik,so you may ride the bus. There is a gym near where we live as we are at quite often....

Loomulikult ma kõike teksti ei kopeerinud ümber, otsustasin enamus ise ära tõlkida ja natukene rääkida.
Tulevase pappa nimi saab olema Nicke, võinoh juba on. Tema ametiks on kiirabiarst, seega kui ma talvel suuskadega mõne puu maha sõidan, siis plaastrid on kodus olemas. Üldiselt tundub ta täitsa humoorikas, rääkida pole veel jõudnud temaga. Muide ta on ka jalgpalli treener, neil pidavat seal jalgpall päris populaarne olema. Ma ei oska küll eriti mängida, aga pole hullu.
Mu vahetusema nimi on Gunilla, ta omab massaažiga tegelevat firmat. Temagi saatis mulle eraldi kirja, kus ta tervitab mind sõbralikult ja räägib, mis lood Bredbynis on. Äge on see, et keset Bredbyni voolab üks jõgi nagu ma aru sain ning seal on võimalus käia ujumas + muud pulli tegemas. Lisaks on ta ka veel fitness treener.
Mu vahetusõe nimi on Kajsa. Ta on 20 aastane. Tsiteerin:
So, you know by now that you’ll be living in Bredbyn. Without being a home patriot I can say that it’s a nice place, beautiful in both summer and winter. I understood that you’re used to the big city, so I guess you might feel slightly isolated here to begin with. But don’t worry! Just give it some time, and I’m sure you’ll find nice and relaxing. At least that is what I experience when getting back here :):)
Also, since you’ll be in school in Örnsköldsvik you’ll probably find most of your new friends there, and it’s mostly possible to get there by bus.
When talking about bredbyn I could also mention the very diverse weather here. You need to be prepared for everything basically. From temperatures down to –30 and meters of snow, to hot summer days. And then everything in the middle of that. Rain, wind etc. So most importantly: Bring some kickass shoes and a warm jacket (otherwise you’ll die when waiting for the school bus).
Ja lõppude lõpuks mu vend, Jesper. Jesper on 15 aastane. Ta käib Bredbynis koolis, suhteliselt väike kool pidavat olema nende mõistes. 400 õpilast. Aga ta on sõbralik, tegeleb tuhande erineva asjaga ja on huvitatud mootoritest.

1 comment:

  1. Tere ja Tere tulemast Spotlighti globaalsetesse finantsteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate hädasti rahalist tugevdamist? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teil on 24 tunni jooksul oma kontol laen, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume igasuguseid laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil saavutada mitmesuguseid eesmärke paljude laenutoodetega.

    Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem Üksikisikutele, kellel on finantsprobleeme ja kes vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge huvi tõttu oma kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest omakapitali laenu saamine nii keeruline intressimäär, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused.

    Enam pole ooteaegu ega pingelisi pangakülastusi. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu saada ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool.

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringutele / küsimustele? - Saada meil | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | & saada hetkega vastus

    Saate meid hõlpsasti meie veebisaidil kontrollida: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe sularaha, kirjutage lihtsalt meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    ReplyDelete