Thursday, August 18, 2011

Bilder - leidsin mingeid pilte..

Tegelikult mul on kõvasti rohkem pilte telefonis, aga mingi kala on, et ei saa arvutisse neid lasta... see selleks. pole linnast veel piltegi teinud, mis näeb tegelikult kõige parem välja. Küll jõuab küll jõuab.
1. pilt on Bredbynis tehtud, reaalselt nägi see 10x parem välja, sest mägesi oli ka näha, aga tundub, et ma pole just maailma kõige parem fotograaf, seega ma ei suutnud neid eriti jäädvustada.
2. pilt on laagris tehtud, kus me olime enne perede juurde minekut. See on söökla muideks... söögid olid lihtsalt nii head, et pidi kiire pildi tegema sellest.
3. pilt on suvaliselt järvest, mis meie maja kõrval on. Seal järves saab kalal käia ja 1 meile kuuluvatest paatidest on seal.

Käisin täna ujumas ka, vesi oli 15 kraadi. Nad nautisid seda ja ütlesid, et täitsa normaalne on vesi. Ma ei tea kas ma sain üldse märjaks, sest sama kiirelt kui ma sisse hüppasin, sama kiirelt olin ka väljas.





No comments:

Post a Comment