Tuesday, August 9, 2011

Lennujaam

Kui paljud on rääkinud, et ikka kuradima raske on ära minna, siis mul see päris niimoodi polnud.. kõige raskem sellest äraminemisest oli head aega ütlemised, need mulle kohe üldse ei meeldi, aga vähemalt sai sellega ühele. Eriti äge oli, et Minna, Paju ja Liisu toredasti mu lennukile saatsid, suured tänud teile. :)

Nii palju olen targemaks saanud, et mind ootab ees 4-5 päevaline laager, kus meid jagatakse rühmadesse keeletaseme järgi ning üritatakse midagi rootsi keelest selgeks teha, enamasti see ei õnnestu. Söökide kohapealt on see asi, et arvatavasti söön end rulliks ära, sest seal pidavat jube hää toit olema. Pärast toda laagrit tuleb mulle pere järgi ning viiakse Bredbyni ära. Rootsis algab kool 18. augustil ehk 8 päeva pärast ja see pidavat selle tripi võlu olema. Eks selgub edaspidi..

No comments:

Post a Comment